nr ogłoszenia: 17148, poz. 1875
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Specjalista w Wydziale Inwestycji w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji
Liczba lub wymiar etatu: 2
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- planowanie i sprawozdawczość z inwestycji w układzie budżetu zadaniowego,
- zbieranie wniosków od jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia w zakresie programów wieloletnich, pozostałych zadań budowlanych finansowanych w części 46 – Zdrowie oraz prowadzenie ich ewidencji,
- sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym zgłoszonych wniosków,
- nadzór merytoryczny nad realizacją zadań budowlanych,
- przygotowywanie materiałów będących podstawą do wydania decyzji Ministra Zdrowia, zatwierdzającej program inwestycji i wartość kosztorysową inwestycji,
- opracowywanie materiałów informacyjnych z wykonania budżetu za dany rok oraz do projektu budżetu na kolejny rok budżetowy,
- wizytacje okresowe realizowanych zadań budowlanych.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca pod presją czasu; urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Miodowej 15, stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym na parterze w części „C”, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie wyższe ogólnobudowlane,
- 2 lata doświadczenia zawodowego związanego z realizacją inwestycji,
- znajomość prawa budowlanego,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu finansowania inwestycji z budżetu państwa,
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym MS Excel oraz MS Word,
- komunikacja,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe architektoniczne,
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie trybu udzielania oraz zasad i trybu rozliczania dotacji na dofinansowanie lub finansowanie kosztów realizacji inwestycji uczelni publicznej,
- znajomość ustawy o działalności leczniczej,
- znajomość procedur administracyjnych,
- umiejętność wyceny i kosztorysowania robót budowlanych,
- umiejętność oceny ekonomicznej efektywności inwestycji,
- kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,
- umiejętność organizacji pracy,
- znajomość obsługi komputera – MS Power Point.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys/CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenie zawodowego,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: mz.gov.pl: Ministerstwo; Urząd; Praca,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w sytuacji gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 10.11.2017 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr,
Miodowa 15, 00 – 952 Warszawa
z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Inwestycji w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji (poz. 1875)”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl: Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata/kandydatki podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) jest Minister Zdrowia
z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15. Dane będą przetwarzane w celach związanych z zatrudnieniem. Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku według mnożnika kwoty bazowej od 2,1 do 2,5.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr (22) 63 49 276.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Powered by WPeMatico
Najnowsze komentarze