nr ogłoszenia: 9136 poz. 1819
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
specjalisty w Wydziale Księgowości w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji
„umowa na zastępstwo”
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- księgowanie wyciągów bankowych w zakresie wydatków budżetowych i pozabudżetowych,
- sporządzanie raportów z ewidencji księgowej do uzgodnień z poszczególnymi wydziałami Departamentu, celem udokumentowania i sporządzenia sprawozdawczości budżetowej,
- uzgadnianie z wydziałami Departamentu sald kont analitycznych dot. zaangażowania środków budżetowych,
- sprawdzanie zasadności wezwań do zapłaty, not odsetkowych od samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej i innych jednostek,
- sporządzanie sprawozdań RbWsb o wydatkach strukturalnych dysponenta głównego
i sprawozdań zbiorczych z jednostek podległych, - prowadzenie wykazu zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów (weksle),
- prowadzenie rachunku sum na zlecenie w NBP na działalność wspomagającą naukę,
- sporządzanie sprawozdania Rb-28 z wykonania wydatków niewygasających.
Warunki pracy:
stanowisko pracy wyposażone jest w zestaw komputerowy z oprogramowaniem, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej i wymaga obsługi komputera powyżej 4 godzin dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym; pokój znajduje się na I piętrze w budynku „C”; budynek częściowo jest dopasowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje na parterze
w budynku „B”;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- 2 lata doświadczenia zawodowego,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych, umiejętność ich interpretacji,
- znajomość obsługi programu finansowo-księgowego,
- komunikatywność.
wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- przeszkolenie w zakresie rachunkowości,
- przeszkolenie w zakresie finansów publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek /kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu,
w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów, - kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: mz.gov.pl: Ministerstwo; Urząd; Praca.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 23.03.2017 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia,
Biuro Kadr, ul. Miodowa 15,
00 – 952 Warszawa
z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Budżetu w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji –umowa na zastępstwo – poz. 1819”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl: Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata/kandydatki podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku według mnożnika kwoty bazowej od 1,499 do 1,899.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
- w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji (22) 63 49 520,
- w Biurze Kadr (22) 63 49 521
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Powered by WPeMatico
Najnowsze komentarze