nr ogłoszenia: 9138 poz. 1820
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Specjalista w Wydziale Transplantologii, Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Departamencie Polityki Zdrowotnej
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współuczestniczenie w prowadzeniu prac związanych z planowaniem i opracowywaniem programów polityki zdrowotnej, w szczególności: Zapewnienie samowystarczalności Rzeczypospolitej Polskiej w krew i jej składniki na lata 2015-2020, Narodowego Programu Leczenia Chorych na Hemofilię i Pokrewne Skazy Krwotoczne na lata 2012-2018,
- przygotowywanie propozycji zmian i inicjowanie procedury legislacyjnej dotyczącej przepisów prawnych w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa, w szczególności w związku
z dostosowaniem do prawa Unii Europejskiej, a także prowadzenie procedury legislacyjnej, - przygotowywanie opinii i udzielanie wyjaśnień w zakresie aktów prawnych dotyczących krwiodawstwa i krwiolecznictwa, jak również opiniowanie projektów aktów prawnych przesyłanych do departamentu w ramach konsultacji wewnętrznych i zewnętrznych,
- współuczestniczenie w procedurach konkursowych oraz przygotowywaniu projektów umów
i aneksów do umów na realizację programów pozostających we właściwości Wydziału, - rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania, pytania i oświadczenia poselskie, a także petycje zgłaszane przez obywateli Rzeczypospolitej Polskiej oraz inne pisma związane z realizowanymi zadaniami,
- realizowanie zadań w zakresie sprawowania przez Ministra Zdrowia nadzoru merytorycznego nad: Narodowym Centrum Krwi i Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze co najmniej 7 godzin dziennie; wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres; urząd mieści się w budynku zabytkowym; pokój znajduje się na 2 piętrze w budynku C; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; posiada windę, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w budynku B na parterze;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w systemie ochrony zdrowia lub w administracji publicznej,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w zakresie słownictwa ogólnego oraz specjalistycznego dotyczącego krwiodawstwa i krwiolecznictwa,
- znajomość systemu ochrony zdrowia,
- znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- znajomość ustawy o działalności leczniczej,
- znajomość przepisów prawnych z zakresu finansów publicznych,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o publicznej służbie krwi.
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu: administracji publicznej, zdrowia publicznego, nauki o zdrowiu,
- przeszkolenie ze znajomości procedur związanych z postępowaniem administracyjnym,
- przeszkolenie z zasad technik legislacyjnych,
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Excel),
- umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej,
- dyspozycyjność,
- komunikatywność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 23.03.2017 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia,
Biuro Kadr,
Miodowa 15,
00–952 Warszawa
z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Transplantologii, Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Departamencie Polityki Zdrowotnej – poz. 1820”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku według mnożnika kwoty bazowej od 1,499 do 1,842.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu:
– w Departamencie Polityki Zdrowotnej – (22) 63 49 512,
– w Biurze Kadr – 22 63 49 665.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: sprawdzenie znajomości języka angielskiego,
etap 4: rozmowa kwalifikacyjna.
Powered by WPeMatico
Najnowsze komentarze