nr ogłoszenia: 7669 poz. 1805
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista do spraw sytemu IOWISZ w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie wniosków o wydanie opinii w postaci papierowej i elektronicznej.
- Sprawdzanie kompletności i ocena formalna złożonych wniosków.
- Przekazywanie wniosku Prezesowi Funduszu do zaopiniowania.
- Przygotowywanie roboczego projektu opinii Kierownictwu.
- Przyjmowanie protestów podmiotów wnioskujących w zakresie wydanych negatywnych opinii.
- Sprawdzanie kompletności i ocena formalna złożonych protestów.
- Prowadzenie rejestru złożonych wniosków i korespondencji z podmiotami wnioskującymi.
Warunki pracy
praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się po budynku, obsługa urządzeń biurowych, na stanowisku wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres, praca związana jest z krajowymi wyjazdami służbowymi;
urząd mieści się w budynku zabytkowym, budynek posiada windę i jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i „C”; pokój znajduje się na parterze;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne:
- wykształcenie: wyższe,
- 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z pracą administracyjno – biurową,
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. z późn. zm. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie formularza Instrumentu Oceny Wniosków Inwestycyjnych w Sektorze Zdrowia,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- dobra znajomość obsługi komputera w tym: MS Excel oraz MS Word,
- komunikatywność.
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe administracyjne,
- 3 miesiące doświadczenia w obsłudze systemu IOWISZ,
- znajomość obsługi systemu IOWISZ,
- znajomość procedur administracyjnych,
- kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,
- umiejętność organizacji pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 03.02.2017 roku pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia,
Biuro Kadr , ul. Miodowa 15, 00 – 952 Warszawa
z dopiskiem: „starszy specjalista ds. systemu IOWISZ w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji – poz. 1805”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca. Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku według mnożnika kwoty bazowej od 1,627 do 2,2.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
- w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji (22) 63 49 587,
- w Biurze Kadr (22) 63 49 521.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Powered by WPeMatico
Najnowsze komentarze