Nr ogłoszenia: 12638; poz.1853
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko:
starszy specjalista w Wydziale Europejskiego Funduszu Społecznego w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Monitorowanie projektów realizowanych przez beneficjentów programów operacyjnych finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), oraz wprowadzanie danych do Centralnego Systemu Informatycznego (SL2014),
- Prowadzenie ocen formalno-merytorycznych wniosków o dofinansowanie, wykonywanie czynności związanych z procedurą odwoławczą od wyników oceny formalno-merytorycznej, oraz weryfikacja wniosków o płatność,
- Przygotowywanie dokumentacji konkursowej oraz udział w opracowaniu założeń merytorycznych projektów pozakonkursowych finansowanych ze środków EFS,
- Prognozowanie i podejmowanie działań naprawczych oraz eliminowanie zagrożeń i nieprawidłowości dla realizacji projektów,
- Prowadzenie szkoleń z zakresu EFS na terenie kraju nt. zasad zarządzania projektami i eliminowania nieprawidłowości w ich wdrażaniu.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40, pokój znajduje się na
I piętrze; w budynku brak windy, brak drzwi odpowiedniej szerokości – przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze; podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich istnieje jedynie na parter.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze funduszy europejskich
- wiedza z zakresu funduszy europejskich
- znajomość systemu ochrony zdrowia
- znajomość ram prawno-organizacyjnych, w których funkcjonują podmioty realizujące projekty EFS
- współpraca
- komunikacja
- rzetelność
- organizacja pracy własnej i orientacja na osiąganie celów
wymagania dodatkowe:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- myślenie analityczne
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 14.07.2017 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr,
ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa
z dopiskiem: „starszy specjalista w Wydziale Europejskiego Funduszu Społecznego w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia – poz. 1853”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl: Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata/kandydatki podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku według mnożnika kwoty bazowej od 2,1 do 2,6.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu:
- w Biurze Kadr – (22) 63-49-276.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Powered by WPeMatico
Najnowsze komentarze