nr ogłoszenia: poz. 1863
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno-Prawnym w Departamencie Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie bieżącej analizy sytuacji prawno-organizacyjnej, kadrowej oraz finansowej 16 instytutów badawczych nadzorowanych przez Ministra Zdrowia, w tym procesu wdrażania przez ww. podmioty działań naprawczych oraz restrukturyzacyjnych.
- Udzielanie odpowiedzi na pytania oraz skargi dotyczące instytutów badawczych nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
- Współudział w opracowywaniu założeń instytucjonalnych i merytorycznych funkcjonowania instytutów badawczych nadzorowanych przez Ministra Zdrowia.
- Realizowanie zadań związanych z powoływaniem i odwoływaniem dyrektorów i zastępców dyrektorów instytutów badawczych, zatwierdzaniem statutów jednostek oraz powoływaniem Rad Naukowych.
- Opiniowanie, zgodnie z właściwością Departamentu, projektów aktów prawnych.
- Opracowywanie opinii prawnych oraz projektów aktów prawnych dotyczących spraw będących we właściwości Wydziału Organizacyjno – Prawnego.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
urząd mieści się w budynku zabytkowym przy ul. Długiej 5 w Warszawie, pokój znajduje się na I piętrze, budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie: prawo, administracja lub finanse
- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zagadnień prawnych lub organizacyjno- prawnych lub finansowych
- znajomość przepisów ustaw: o instytutach badawczych, Prawo o szkolnictwie wyższym, o działalności leczniczej,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej,
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
- myślenie analityczne,
- rzetelność.
wymagania dodatkowe:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- komunikatywność,
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: mz.gov.pl; Ministerstwo, Urząd; Praca.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 11.09.2017 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr,
ul. Miodowa 15, 00 – 952 Warszawa
z dopiskiem: „starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno-Prawnym w Departamencie Nauki i Szkolnictwa Wyższego – poz. 1863”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Prośmy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej osoby podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku według mnożnika kwoty bazowej od 1,9 do 2,2.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr 22 63 49 521.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Powered by WPeMatico
Najnowsze komentarze